page_banner

nutizie

Bobine di culore di culore sò basati nantu à foglia galvanizzata in caldo, foglia galvanizzata in calda, foglia elettro-galvanizzata, etc. Dopu à pretrattamentu di superficia (sgrassamentu chimicu è trattamentu di cunversione chimica), una o parechje strati di rivestimenti organici sò appiicati nantu à a superficia. , è tandu Un pruduttu chì hè statu guaritu da coccia.Hè chjamatu dopu à e bobine d'acciaio di culore rivestite cù rivestimenti organici di parechji culori, chjamati bobine rivestite di culore.A striscia d'acciaio rivestita di culore cù una striscia d'acciaio galvanizzata à caldo cum'è u materiale di basa hè prutetta da a strata di zincu, è u revestimentu organicu nantu à a strata di zincu ghjoca un rolu di copertura è protettivu per impedisce a striscia d'acciaio di arrugginisce, è a vita di serviziu. hè più longu di quellu di a striscia galvanizzata, circa 1,5 volte.

 

Applicazione di bobina rivestita di culore: a bobina rivestita di culore hà un pesu ligeru, un bellu aspettu è una bona prestazione anti-corrosione, è pò esse direttamente trattata.U culore hè generalmente divisu in grisgiu, blu marinu è rossu brique.Hè principarmenti utilizatu in l'industria di a publicità, l'industria di a custruzione, l'industria di l'apparecchi domestici è l'industria elettrica., l'industria di u mobili è l'industria di u trasportu.

U vernice utilizata in a bobina di culore di culore selezziunà a resina apprupriata secondu l'ambiente di l'usu, cum'è u poliester di poliester silicumu mudificatu, u plastisol di polyvinyl chloride, polyvinylidene chloride, etc. L'utilizatori ponu sceglie secondu u scopu.


Tempu di Post: 24-May-2022