page_banner

nutizie

L'acciaio galvanizatu hè una marca registrata di BIEC International Inc., chì hè unu di i brevetti mundiali di BIEC.31 acciaieri in 22 paesi in u mondu anu ottenutu tecnulugia di pruduzzione è licenze da BIEC International, è producenu lamie d'acciaio galvanizzate cù un rivestimentu di superficia di 55% di lega d'aluminiu-zinc.

图片1

caratteristica:

1. Riflettività di u calore:

A riflettività termale di l'acciaio galvanizatu hè assai altu, duie volte di quella di l'acciaio galvanizatu, è a ghjente spessu usa com'è materiale d'insulazione termale.

2. Resistenza à u calore:

A placa d'acciaio in lega d'aluminium-zinc hà una bona resistenza à u calore è pò sopra à una temperatura elevata di più di 300 gradi Celsius, chì hè assai simili à a resistenza à l'ossidazione à alta temperatura di a piastra d'acciaio aluminized.

4. Facile à pittura

U fogliu galvanizatu hà una excelente aderenza à a pittura è pò esse pittatu senza pretrattamentu è intemperia.

5. L'acciaio galvanizatu hà una superficia splendida di biancu argentu.

6. Lame d'acciaio galvanizatu è a lama d'acciaio galvanizatu anu un rendimentu di trasfurmazioni simili è un rendimentu di spraying

图片2

applicazione:

Custruzione: Tetti, Muri, Garage, Muri Acustica, Idraulici è Case Modulari, etc.

Automotive: silenziatori, tubi di scarico, accessori di tergicristalli, serbatoi di carburante, scatole di camion, etc.

Apparecchi di casa: pannellu posteriore di frigorifero, stufa à gas, climatizzatore, fornu à micru elettronicu, cornice LCD, cinturione antideflagrante CRT, retroilluminazione LED, armadiu elettricu, etc. Usu agriculu: casa di porcu, pollastru, granaio, tubi di serra, etc.

Altri: Copertura d'insulazione termale, scambiatore di calore, asciugatrice, riscaldatore d'acqua, etc.


Tempu di Postu: Settembre-08-2022