page_banner

nutizie

Ricertamenti, u Ministeru di l'Industria è a Tecnulugia di l'Infurmazione è altri trè dipartimenti anu publicatu cumuna "Opinioni guida nantu à a prumuzione di u sviluppu di alta qualità di l'industria siderurgica".L'"Opinioni" presentanu chì da u 2025, l'industria siderurgica formarà un mudellu di sviluppu di alta qualità cù una struttura di layout raghjone, un fornimentu di risorse stabile, tecnulugia è equipaghji avanzati, marca di qualità eccezziunale, altu livellu di intelligenza, forte cumpetitività glubale. , verde, low-carbon è sviluppu sustinibili..

 

U "14th Pianu Quinquennale" hè un periodu criticu per u sviluppu di alta qualità di l'industria di a materia prima.In u 2021, u funziunamentu generale di l'industria di l'azzaru serà bonu, è i benefici ghjunghjeranu à u megliu livellu in a storia, ponendu una bona fundazione per u sviluppu di alta qualità di l'industria.In u 2022, in fronte di difficultà è sfide, l'industria siderurgica deve insiste à fà u prugressu, mantenendu a stabilità, è accelerà u ritmu di sviluppu di alta qualità in cunfurmità cù e linee di "Opinioni".

 

Accelera l'aghjurnamenti di qualità è efficienza

 

In 2021, grazia à a forte dumanda di u mercatu, l'industria siderurgica hè abbastanza pruspera.U redditu operativu accumulatu di l'imprese principali di ferru è di l'acciaio di grande è mediana dimensione in 2021 hè di 6,93 trilioni di yuan, un aumentu annu di 32,7%;u prufittu accumulatu tutale hè di 352,4 miliardi di yuan, un incrementu annu di 59,7%;U prufittu di vendita A tarifa hà righjuntu 5,08%, un aumentu di 0,85 punti percentuali da u 2020.

 

Riguardu à a tendenza di a dumanda di l'acciaio in 2022, l'Associazione Chine di Ferru è Acciaio prevede chì a dumanda di l'azzaru tutale hè prevista per esse basicamente uguale à quella in 2021. I risultati di previsione di l'Istitutu di Pianificazione è Ricerca di l'Industria Metallurgica mostranu chì a dumanda d'acciaio di u mo paese. diminuirà ligeramente in 2022. In quantu à l'industrii, a dumanda di l'azzaru in industrii cum'è machini, automobili, custruzzione navale, apparecchi per a casa, ferrovie, biciclette è motociclette mantene una tendenza di crescita, ma a dumanda di l'azzaru in industrii cum'è a custruzzione, l'energia, i cuntenituri è i prudutti di hardware anu diminuitu.

 

Ancu s'è e previsioni di sopra sò diverse, hè sicuru chì, di fronte à a nova situazione in a nova tappa di u sviluppu di alta qualità, a dumanda di prudutti di materie prime maiò cum'è l'azzaru, l'aluminiu elettroliticu è u cimentu in u mo paese hà da esse. ghjunghje à pocu à pocu, o avvicinà u pirìudu piattaforma piccu, è a dumanda di grande-scala è quantità momentum Expansion tende à debule.Sottu à a circustanza chì a pressione di l'overcapacity hè sempre alta, l'industria siderurgica deve ancu prumove a riforma strutturale di l'offerta, cunsulidà è migliurà i risultati di riduzzione di overcapacity, strive à mantene un equilibriu trà l'offerta è a dumanda di u mercatu, è accelerà. l'aghjurnamentu di qualità è efficienza.

 

L'"Opinioni" hà dichjaratu chjaramente chì u cuntrollu di quantità totale deve esse aderitu.Ottimizza e pulitiche di cuntrollu di capacità di produzzione, approfondisce a riforma di l'allocazione di fattori, implementa strettamente a sostituzione di capacità di produzzione, pruibisce strettamente a nova capacità di produzzione di l'acciaio, sustene u superiore è eliminà l'inferiore, incuragisce fusioni è riurganisazioni interregionali è di proprietà, è aumenta a cuncentrazione industriale. .

 

Sicondu a implementazione di a China Iron and Steel Association, quist'annu, l'industria siderurgica deve piglià misure efficaci per prumove u funziunamentu stabile di tutta l'industria in cunfurmità cù i requisiti di "stabilizà a produzzione, assicurendu l'approvvigionamentu, cuntrullà i costi, prevenzione di risichi. , migliurà a qualità, è stabilizzà i benefici ".

 

Circate u prugressu cù stabilità, è esse stabile cù u prugressu.Li Xinchuang, Sicritariu di u Cumitatu di u Partitu è ​​Chief Engineer di l'Istitutu di Pianificazione è Ricerca di l'Industria Metallurgica, hà analizatu chì per prumove u sviluppu di alta qualità di l'industria di l'acciaio, migliurà a capacità d'innuvazione hè u compitu primariu, è l'ottimisazione di a struttura industriale hè u compitu principale. .

 

L'enfasi di a dumanda di l'acciaio di u mo paese hè stata gradualmente cambiata da "ci hè" à "hè bonu o micca".À u listessu tempu, ci sò sempre circa 70 2 miliuna di tunnillati di materiali azzaru "short board" chì deve esse impurtati, chì abbisogna l 'industria azzaru à fucalizza nantu à pruvista nuvatori è cuntinuà à migliurà a qualità di furnizzioni.L'"Opinioni" cunsidereghjanu "un miglioramentu significativu di a capacità d'innuvazione" cum'è u primu scopu di u sviluppu di alta qualità, è esigenu chì l'intensità di l'investimentu in R&D di l'industria strive à ghjunghje à 1,5%.À u listessu tempu, hè necessariu di migliurà u livellu di l'intelligenza è ghjunghje à i trè scopi di "u ritmu di cuntrollu numericu di i prucessi chjave righjunghji circa 80%, u tassu di digitalizazione di l'equipaggiu di produzzione righjunghji 55%, è u stabilimentu di più di 30%. fabbriche intelligenti".

 

In ordine à prumove l 'ottimisazione è aghjustamentu di a struttura di l'industria siderurgica, i "Opinioni" mette in avanti scopi di sviluppu è compiti da quattru aspetti: cuncintrazzioni industriale, struttura di prucessu, layout industriale, è mudellu di furnizzioni, chì esigenu a rializazione di u sviluppu agglomération, è u proporzione di pruduzzioni azzaru furnace ilettricu in u pruduzzione tutali azzaru crudo deve esse aumentatu à Più di 15%, u layout industriale hè più ragiunate, è u mercatu pruvista è dumanda mantene un equilibriu dinamica high-di qualità.

 

Guida in ordine u sviluppu di a fabbricazione di l'acciaio di furnace elettricu

 

L'industria siderurgica hè a industria cù a più grande emissione di carbonu trà e 31 categurie di fabricazione.Di fronte à e forti limitazioni di risorse, energia è ambiente ecologicu, è u duru compitu di u piccu di u carbonu è a neutralità di u carbonu, l'industria di l'acciaio deve risaltà à a sfida è accelerà u sviluppu verde è bassu di carbonu.

 

A ghjudicà da l'ugettivi stabiliti in l'"Opinioni", hè necessariu di custruisce un sistema di riciclamentu di risorse per u sviluppu accoppiatu trà l'industrii, per compie a trasfurmazioni di emissioni ultra-bassu di più di 80% di a capacità di produzzione d'acciaio, per riduce u cunsumu energeticu cumpletu per ogni. tunnellate d'azzaru da più di 2%, è di riduce l'intensità di cunsumu di risorse d'acqua da più di 10%., per assicurà i picchi di carbone per u 2030.

 

"L'imprese di ferru è di acciaio forze verdi è bassu di carboniu per trasfurmà è aghjurnà per rinfurzà a so cumpetitività core".Lv Guixin, un ispettore di primu livellu di u Dipartimentu di l'Industria di Materie Prime di u Ministeru di l'Industria è a Tecnulugia di l'Infurmazione, hà dettu chì u sviluppu bassu di carbone è verde hè a chjave per a trasfurmazioni, l'aghjurnamentu è u sviluppu di alta qualità di u ferru è l'acciaio. industria."Control" si trasformerà à "doppiu cuntrollu" di emissioni totali di carbonu è intensità.Quellu chì pò piglià u capu in verde è low-carbon s'appruvà l'altitudine cumandante di u sviluppu.

 

Dopu chì u mo paese hà stabilitu l'ughjettu strategicu di u "doppiu carbonu", hè ghjuntu u Cumitatu di Promozione di u travagliu di l'Industria di Ferru è di l'Acciaio.L'imprese di punta in l'industria anu pigliatu l'iniziu di prupone u calendariu è a roadmap per u piccu di u carbonu è a neutralità di u carbonu.Un gruppu di imprese di ferru è azzaru esploranu a metallurgia à pocu carboniu.Avanzate in a nova tecnulugia.

 

U sviluppu di furnace elettricu-processu steelmaking aduprendu scrap steel cum'è materia prima hè un modu efficaci à prumove u sviluppu verde è bassu di carboniu di l'industria siderurgia.In cunfrontu cù u prucessu di prucessu longu di l'altufurnu-convertitore, u prucessu di prucessu curtu di u furnace elettricu di rottami puri pò riduce l'emissioni di diossidu di carbonu di 70%, è l'emissioni di contaminanti sò assai ridotte.Affettatu da fattori cum'è insufficiente risorsa di scrap steel, l'industria di ferru è azzaru di u mo paese hè duminata da prucessi longu (circa 90%), cumplementati da prucessi brevi (circa 10%), chì hè significativamente più bassu di a media mundiale di prucessi brevi.

 

Duranti u periodu di "14e Pianu Quinquennale", u mo paese prumove l'utilizazione d'alta qualità è efficaci di risorse di scarti d'acciaio, è guidà u sviluppu di a fabbricazione di l'acciaio di furnace elettricu in modu ordinatu.I "Opinioni" pruposti chì a proporzione di a pruduzzioni di l'acciaio EAF in a pruduzzioni di l'azzaru crudu tutale deve esse aumentata à più di 15%.Incuragisce l'imprese qualificate di alta furnace-convertitore à longu prucessu di trasfurmà è di sviluppà a fabbricazione di l'acciaio di furnace elettricu in situ.

 

A prumuzione in profonda di a trasfurmazioni di emissioni ultra-bassu hè ancu una battaglia dura chì l'industria siderurgica deve cummattiri.Qualchi ghjorni fà, Wu Xianfeng, l'ispettore di primu livellu è u subdirector di u Dipartimentu di l'Ambiente Atmosfericu di u Ministeru di l'Ecologia è l'Ambiente, hà dettu chì secondu u pianu di trasfurmazioni presentatu da u Ministeru di l'Ecologia è l'Ambiente in regioni è pruvince chjave, un totale di 560 milioni di tunnillati di capacità di pruduzzione di l'azzaru crudu è a trasfurmazioni di emissioni ultra-bassu seranu compie da a fine di u 2022. Attualmente, solu 140 milioni di tunnellate di capacità di produzzione d'azzaru hà cumpletu a trasfurmazioni di emissioni ultra-bassu di tuttu u prucessu. è u compitu hè relativamente arduu.

 

Wu Xianfeng hà enfatizatu chì hè necessariu di mette in risaltu i punti chjave, cercà u prugressu mantenendu a stabilità, è prumove a trasfurmazioni di emissioni ultra-bassu cù standard elevati.L'imprese di ferru è azzaru devenu aderiscenu à u principiu chì u tempu hè sottumessu à a qualità, è sceglie tecnulugia mature, stabile è affidabile.Hè necessariu di mette in risaltu i zoni chjave è i ligami chjave, i zoni cù una grande pressione per migliurà l'ambiente atmosfericu duveranu accelerà u prugressu, l'imprese à longu andà duveranu accelerà u prugressu, è i grandi imprese statali duveranu piglià a guida.L'imprese duveranu emissioni ultra-bassu in tuttu u prucessu, tuttu u prucessu, è tuttu u ciclu di vita, è formanu una filusufìa corporativa è abitudini di produzzione.


Tempu di post: May-06-2022