page_banner

nutizie

L'acciaio speciale hè un sustegnu impurtante per a custruzzione di l'acciaio mudernu

Sicondu i requisiti di u 14th pianu quinquennale di l'industria di l'acciaio speciale, l'industria di l'acciaio speciale di a Cina deve sforzà di furmà tecnulugia avanzata, qualità stabile, marca prominente, verde è low-carbon, boni benefici ecunomichi, forte cumpetitività cumpleta di u mudellu di sviluppu. , a custruzzione di un gruppu di cumpetitività internaziunale di l'imprese d'acciaio speciale da 2025.

Unu hè di crack u collu di i prudutti d'acciaio speciale.

Imprese azzaru spiciali bisognu di piglià l 'iniziativa, attornu à a catena industriale, innuvazione catena e catina ecologica layout.Strengthen materiale di ricerca di basi è chjave prucessu tecnulugia di ricerca è sviluppu, migliurà u liveddu di serviziu, rinfurzà a cooperazione cù downstream, rumpia barrieri, è rializà u sviluppu integrata cù industrie upstream è downstream.

Siconda, avemu da prumove vigorosamente l'innuvazione indipendente.

Hè necessariu di rinfurzà a custruzzione di a capacità d'innuvazione, capisce cù precisione a direzzione di l'innuvazione di l'industria di l'acciaio speciale, è cuncentrate e risorse nantu à a sustituzione di i prudutti impurtati, i materiali chjave è i tecnulugii di "collo di bottiglia" per ottene sfondate.Deve rinfurzà a custruzione di capacità d'innuvazione, una presa precisa.

Terzu, avemu da accelerà a trasfurmazioni di emissioni ultra-bassu.

Duvemu capisce a direzzione di sviluppu di a tecnulugia di trasfurmazioni è di cuntrollu in scaricamentu organizzatu, scaricamentu disorganizzatu è trasportu di materiale in massa, implementà in modu cumpletu u cuntrollu di emissioni inquinanti, ottene emissioni ultra-bassi, migliurà in modu cumpletu u livellu di prutezzione ambientale, è custruisce fabbriche ecologiche è verdi.

Quartu, avemu acceleratu u ritmu di fusioni è riurganisazioni.

Per custruisce un livellu avanzatu internaziunale di l'imprese di punta di l'industria, è ancu un picculu numeru di imprese azzaru spiciali chjuchi è mediu cù una forte specializazione di u produttu è vantaghji evidenti di qualità.

Quintu, avemu da prumove u sviluppu intelligente.

Prufonderemu a trasfurmazioni intelligenti di l'imprese, custruiremu piattaforme di fabricazione cullaburazione orientata à l'industria, è rinfurzà a capacità di serviziu publicu di a fabricazione intelligente.

Sestu, avemu da implementà a strategia di sviluppu internaziunale.

Utilizà pienamente i mercati domestici è stranieri, implementà attivamente a strategia d'internazionalizazione, migliurà constantemente a qualità di u produttu è a capacità di serviziu di mare, liscia i canali di cummercializazione d'oltremare, stabilisce centri di RICERCA è di sviluppu à l'oltremare, layout di imprese di produzzione d'oltremare, accelerà a participazione à a cumpetizione di u mercatu internaziunale. .

Settimo, a prumuzione di i normi conduce u sviluppu.

Avemu da fucalizza nantu à l'aumentu di l'offerta di prudutti di cash, rinfurzà a rivisione di a tecnulugia di l'equipaggiu è i normi di fabricazione intelligente è migliurà u sistema di standard pertinenti, è diventemu un paese forte d'acciaio è azzaru speciale in u cursu di sviluppu di alta qualità.

Ottanu, implementà u sviluppu low-carbon.

Implementa fermamente e pulitiche à bassu carbonu, ottimisate l'usu di l'energia è a struttura di prucessu, custruisce una catena industriale di l'economia circulare, è prumove u sviluppu à bassu carbonu di tutta a catena di l'industria; Ajusteremu u mischju di produtti è guidà u cunsumu di verde, low-carbon, high. -fini azzaru.


Tempu di Postu: Nov-09-2021